Použil Bůh evoluce?

Prof. dr. Werner Gitt:

Použil Bůh evoluce?

Kniha ke stažení zde

Průměr: 4.3 (6 votes)
Štítky:

to Host

Ferda o otroctví
Napsal uživatel Host dne Ne, 06/12/2011 - 09:41.
no nezlob se,ale nic neříkající komentář,s kterým hluboce nesouhlasím.

To je v pořádku, já se přeci nezlobím, na hluboký nesouhlas máš právo, zvláště tehdy, když Ti to nic neříká.

Obrázek uživatele Ondra.

RE: pro Ferda

DEATH333 kolik Vám je let ?

Death

nevím,kde jsi přišla na ty tisíce,brzo očekávám ,že budeš psát o statisících a možná i milionech znásilněných chlapců.Ano každopádně došlo v ojedinělých případech k selhání duchovních osob,které měli sloužit Bohu a přešli na stranu satana.Bohužel.Můžem litovat jejich oběti,ale i samotné kněze,kteří propadli hříchu,snad litují a budou Bohem omilostněni,snad.

Host

Ferda - věřící ateista

Díky Ferdo, to bylo velmi pěkné Smile

Ferda o otroctví

no nezlob se,ale nic neříkající komentář,s kterým hluboce nesouhlasím.

Host

pro Ferda

Přeji pěkný den,

děkuji za velmi pěknou odpověď.

Vaše: "Jsou lidé, kteří hovoří o Bohu jako o inherenci a ne o skutečnosti." - Smrt ví, že "bůh" není ani inherentní a ani skutečný.

Vaše: "Nepoznali ho, protože se ho snaží někam vnést, zařadit." - Smrt se nesmysly ("boha") nikam vnést či zařadit nesnaží.

Vaše: "Přemýšlejí o něm, cítí, že Boha je potřeba, že Bůh je užitečná hypotéza." - Smrt rozhodně necítí, že by byla smyšlenka "boha" potřeba, ba právě naopak.

Vaše: "Lepší je být ateistou a nevěřit v Boha, než připouštět Boha jako užitečnou hypotézu." - A nejlepší je být druhem ateisty, který ví, že "bůh" neexistuje.

Vaše: "Ateista může být nábožný člověk, ale kdo s Bohem kalkuluje jako s užitečnou hypotézou, ten není nábožný." - Hmm, zde máte pravdu - pod pojem ateismus se vejde kde co a i Vaše připomínka ohledně té Pascalovi sázky je příhodná.

Pořád se snažím nějak vymyslet, jak nazvat skutečně vědoucí "ateisty", ale došla jsem zatím jen k mixu explicitního (pozitivního), pragmatického, logického, racionalistického a hlavně radikálně scientistického ateismu, ale to také pořád není to pravé. Smrt je prostě ještě o dost dál. Ale já na to přijdu.

Vaše: "Ateista, který tvrdí, že Bůh není, se o něj alespoň zajímá až na to, že nemá klid, protože nikdo nedojde klidu v negaci." - Zde se však mýlíte. Smrt, když tvrdí, že "bůh" není, tak to není tím, že by se o "boha" zajímala, ale proto, že se zajímá o lidi. A jaká negace? Vždyť ateistou se narodíte a je to tedy skutečná (pravá) podstata člověka, ze které vždy vycházíte a ve které žijete a to, že tuto skutečnost někteří lidé pod vlivem různé výchovy či mýtů, pověstí, pohádek a bludů zavrhují (negují) a že těmto některým lidem později musíte říci pravdu - tedy na jimi tvrzené nesmysly řeknete - NE - není negace, ale jen uvedení jejich smyšlenek na pravou míru.

To by pak podle Vás musel žít člověk v "negaci" i poté, co řekne svému partnerovi - NE - na nesmyslné tvrzení, že byl/a nevěrný/á. Takže podle vás, když řeknete pravdu - NE - tak žijete v negaci?

Samozřejmě, že ne.

Vaše: "Proto ateista neustále přemýšlí a přemýšlí..." - To je samozřejmě (u některých) pravda - jenže takoví přemýšlí ne o "bohu", ale o tom, kam dali někteří lidé hlavu nebo jak je možné, že někteří lidé skutečně věří úplně absurdním bludům a jak je možné, že se (ještě navíc) někteří z nich dokáží tak totálně vypnout, že je pro ně imaginární "něco" důležitější, než třeba vlastní děti či obyčejná lidská svoboda.

Vaše: "Řekl jsem: Není to nesmysl a škoda času popírat šedesát let něco, co není?Šedesát let jste promrhal v boji proti něčemu, co není.Znervózněl." - Není to škoda času, protože lidem je potřeba říkat pravdu. Smrt tedy neznervózněla.

Vaše: ""Šedesát let hromadíte argumenty, logické důkazy, a přitom by šest minut stačilo k tomu, abyste poznal." - Smrt se narodila - poznala a ví - a sdělované argumenty a logické důkazy jsou tedy pro ty ostatní, kteří ještě neví.

Vaše: "Tohle je třeba pochopit: uspokojení pochází pouze z ano. Z nesmírné pozitivity." - Smrt to pochopila už dávno - ANO "bůh" není. A to je nesmírně pozitivní.

Vaše: "Bůh není nic jiného, než hluboké ano vůči existenci." - Pojmy "bůh" a "existence" se zcela vylučují.

Vaše: "Ale jsou lidé, kteří došli k logickému závěru, buď že Bůh je, nebo že Bůh není. Obojí je nesmysl. Nemají zkušenost." - Úplně každý se narodil bez "boha" a každý tedy tu zkušenost má. To jen někteří se jí za každou cenu snaží "zapomenout" a věří nesmyslům.

Možná byste mohl ty "věřící" ateisty přehodnotit. Smrt netvrdí, že žádní tací nejsou (fakt se do ateismu vejde kde kdo), ale rozhodně tací nejsou všichni.
Znám totiž minimálně jednu Smrt Smile, která velmi dobře ví, že univerzální (fundamentální) fyzikální zákony, které "boha" zcela vylučují, jsou, a to na rozdíl od náboženských smyšlenek lidí, pravdivé.

V případě, že s tím nesouhlasíte, tak je zkuste vyvrátit a pokud se Vám to podaří, tak pak může Smrt začít zkoumat, zda to nějak ovlivní to, co ví a zda je tedy potřeba něco z toho, co ví, nějak přehodnotit.

Ferda

Nebo všechny ty svaté války - nezabiješ - ale nikdo se zodpovědným necítí.

Tohle je dost presne. Me se nelibi jak se to vzdycky smete ze stolu a bud je tvrzeno vlastne "neslo o skutecne krestany" nebo dokonce ze se toho vubec zadni krestane ani neucastnili. A to uz je i na me trochu silna kava. Ac proti krestanstvi nic moc nemam, tak je podle me nepopiratelny fakt, ze drtiva vetsina z nich to tenkrat videla uplne jinak a dost mozna by se stejne tak kriticky vyjadrovali pro zmenu o dnesnich krestanech jako Ondra a spol.

Věřící ateista - to DEATH333

Jsou lidé, kteří hovoří o Bohu jako o inherenci a ne o skutečnosti. Nepoznali ho, protože se ho snaží někam vnést, zařadit. Přemýšlejí o něm, cítí, že Boha je potřeba, že Bůh je užitečná hypotéza. Připouštějí Boha jako hypotézu jak bez něho vysvětlit existenci?

Ale Bůh není hypotéza. Lepší je být ateistou a nevěřit v Boha, než připouštět Boha jako užitečnou hypotézu. Ateista může být nábožný člověk, ale kdo s Bohem kalkuluje jako s užitečnou hypotézou, ten není nábožný. Ateista, který tvrdí, že Bůh není, se o něj alespoň zajímá až na to, že nemá klid, protože nikdo nedojde klidu v negaci. Proto ateista neustále přemýšlí a přemýšlí... Setkal jsem se s jedním starým člověkem. Je to ateista. Řekl: "Je mi osmdesát a posledních šedesát let jsem ateista a popírám Boha." Řekl jsem: "Není to nesmysl a škoda času popírat šedesát let něco, co není? Šedesát let jste promrhal v boji proti něčemu, co není." Znervózněl. "Šedesát let hromadíte argumenty, logické důkazy, a přitom by šest minut stačilo k tomu, abyste poznal. Kdybyste byl spokojený, byl byste se bavil a nebyl byste si lámal hlavu s nonentitou. Ale vy nejste spokojený, protože negace nemůže nikoho uspokojit." Tohle je třeba pochopit: uspokojení pochází pouze z ano. Z nesmírné pozitivity. Bůh není nic jiného, než hluboké ano vůči existenci.

Ale jsou lidé, kteří došli k logickému závěru, buď že Bůh je, nebo že Bůh není. Obojí je nesmysl. Nemají zkušenost.

pro Ferda

Přeji pěkný den,

Vaše: "Nebo všechny ty svaté války - nezabiješ - ale nikdo se zodpovědným necítí." - Jako ateistická Smrt, kterou tu, tak jako ostatně každého ateistu, označujete za věřící (což je ovšem dost pitomost) mohu zcela jistě souhlasit s tím, že věřící v "bohy" si velice často dokážou tím svým "bohem" omluvit všechno - což je samozřejmě velmi špatné a tak zcela chápu Vaše rozhořčení.

Zamyslel jste se, ale někdy nad tím, že oni vlastně desatero - tedy to Vámi napsané "nezabiješ" - vůbec neporušují?
Ono to je totiž původně - NEBUDEŠ VRAŽDIT a ne "nezabiješ" - a navíc, protože jsou jednotlivá přikázání (dle Hebrejské svaté knihy) zcela jasně adresována pouze izraelskému lidu, tak se vztahují pouze na Hebrejce a pouze na to, že Hebrejec nezavraždí Hebrejce. A o tom, že by se to mělo týkat i "odlišných - neHebrejců" nikde ani slovo.

Smrt samozřejmě ví, že ti co sepsali Hebrejskou svatou knihu, také jen opisovali od jiných a že morální lidské standardy se rozhodně nemohou a nemají vysvětlovat nějakými "svatými" knihami, a to protože existovaly již dávno před tím, než si lidé "bohy" vymysleli, ale když už tu používáte tak kategorické soudy o "nezabiješ", tak jsem Vám chtěla jen trochu osvětlit, proč se, při zabíjení nepřátel ve "svatých" válkách, nemuseli a nemusejí cítit zodpovědní.

O tom, že je to však tak, jako tak špatné, Smrt již hovořila.

to Ondra

Takže když já někoho okradu o majetek a potom mě chytí, tak nebudu zodpovědný za svůj trestný čin? Budou vinit snad Boha? Samozřejmě že jsem zodpovědný já za to, co jsem udělal.

To ale porušujete Nepokradeš. Takže jste zodpovědný v rámci přikázání. Ale když přijmete Krista, tak to je ten beránek, co snímá hříchy světa.

Když Vás při krádeži chytí, obviní samozřejmě Vás, když nechytí, tak se vyzpovídáte v kostele, a je Vám odpuštěno.
Nebo všechny ty svaté války - nezabiješ - ale nikdo se zodpovědným necítí. A Bůh to ještě požehnává.

Customize This