Březen 2017

Bakteriím podobné kanadské fosilie jsou nejstarším důkazem života

Will Dunham
Reuters, 1. března 2017

Část článku z https://www.yahoo.com/news/canadian-bacteria-fossils-called-oldest-evide... přeložil Pavel Kábrt - 3/2017 - pavelkabrt@seznam.cz

Bůh si z evolucionistů dělá srandu

Nesplnitelná očekávání od schopností přírody

—pohanství a evoluce

en.wikipedia.org

Roman-Stele-Walters

Zápis z prvního století do Terra Mater (Matky Země), což byla mytická bohyně starých Římanů.

Z http://creation.com/wishful-thinking-nature přeložila Martina Potužníková, editace Pavel Kábrt - pavelkabrt@seznam.cz – 3/2017. Článek vyšel na stránkách CMI 2. března 2017. Translation granted by Creation.com - Přeloženo s povolením od Creation.com /CMI/, která je vydavatelem časopisu Creation. Anglickou verzi časopisu je možné si objednat zde. Na stránkách CMI jsou i další české články zde. CMI – Creation Ministries International /Mezinárodní služba stvoření/ je celosvětovou organizací, která se řadí ke kreacionistickým organizacím mladé Země a doslovného výkladu Bible /jako jsou např. ICR, CRS, AiG aj./. Tisíce vědců se dnes zabývají rozšiřováním přírodovědeckých faktů o stvoření světa Bohem v protikladu k evolucionistickým nevědeckým báchorkám, jak svět stvořil sám sebe.

Odporuje si Bible?

Mnoho kritiků Bible tvrdí, že si Bible na mnohých místech odporuje, že není přesná. Např. evangelia (Matouš, Marek, Lukáš, Jan) popisují stejné události, ale jejich zápis se odlišuje.

Důvěryhodná přesvědčení o velkém třesku jsou v koncích

Z http://creation.com/big-bang-beliefs-busted přeložil Václav Dostál, editace Pavel Kábrt - pavelkabrt@seznam.cz – 3/2017. Permition granted by Creation.com - Přeloženo s povolením od Creation.com. Článek vyšel v časopisu Creation 37(3):48-51 v červnu 2015. Anglickou verzi časopisu je možné si objednat zde. Na stránkách CMI jsou i další české články zde. CMI – Creation Ministries International /Mezinárodní služba stvoření/ je celosvětovou organizací, která se řadí ke kreacionistickým organizacím mladé Země a doslovného výkladu Bible /jako jsou např. ICR, CRS, AiG aj./. Tisíce vědců se dnes zabývají rozšiřováním přírodovědeckých faktů o stvoření světa Bohem v protikladu k evolucionistickým nevědeckým báchorkám, jak svět stvořil sám sebe.

Cílem těchto stránek kreacionismus.cz je oddarwinizovat vědu a společnost odplevelit od zhoubných mýtů, lží a neexistujících materialistických bohů-projektantů a bohů-konstruktérů. Svět nestvořily atomy vzniklé výbuchem ničeho, shoda okolností, záření či milióny let, ale živý, milující a vysoce inteligentní Bůh. Ten nám nabízí osvobození od hříchu i smrti vírou v jeho syna, Ježíše Krista a pomoc vybřednout z pavědecké propagandy myšlenkových fekálií, kterými sekta prolhaných darwinistických darebáků už 150 let terorizuje lidskou společnost.

big-bang

Ateistická pohádka o vzniku živé buňky

Miloš Pobežal

"Kámen politý vodou oživl, když na něj zasvítilo sluníčko a zafoukal větříček", tvrdí ateisté či evolucionisté dle výroku kreacionisty Pavla Kábrta. Tomu se ateisté brání, že nic takového netvrdí.

Miloš Pobežal si dal práci ve které ukazuje, že tento zkratkovitý a ironický popis ateistické víry o vzniku živé buňky je ve své základní podstatě pravdivý, není to žádný slaměný panák kreacionistů, a z hlediska přírodovědy je tato ateistická víra, že neživé bez předchozího života a inteligence samovolně ožilo, zcela nesmyslná. Dostal jsem svolení jeho komentář publikovat. Pan Miloš Pobežal píše:

Milé děti

Pohádka z dílny anglického romanopisce, pohádkáře a evoluzionisty Káji Darvína.
Pro dětskou mysl převyprávěl